ایران در دقایق پایانی از شكست مقابل اردن گریخت
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش پنجشنبه شب ایرنا؛ در این دیدار كه با نتیجه 2 بر 2به پایان رسید برای تیم ملی كشورمان علی كریمی و محمد قاضی به ترتیب در دقایق 67 و 1+90 گلزنی كردند.

'احمد حائل' دردقیقه 40 و عبدالله صالح دیب دردقیقه 55 از روی نقطه پنالتی نیز گل های تیم ملی اردن را زدند.

'كارلوس كی روش' سرمربی تیم ملی فوتبال كشورمان كه به دلیل مصدومیت تعدادی از بازیكنان اصلی خود را دراختیار نداشت، این تیم را با تركیب جدید و هجومی روانه میدان كرده بود.

بازیكنان تیم ملی ایران كه دراین دیدار در حد و اندازه های خود ظاهر نشدند به نظر می رسید از همان ابتدا تیم اردن را دست كم گرفته بودند و این مساله باعث شد تا دروازه تیم ملی ایران دردقیقه 40 به راحتی باز شود.

در این دقیقه، مهاجم تیم ملی اردن از شكاف خط دفاعی تیم ملی ایران استفاده كرد و با یك ضربه دقیق بغل پا، دروازه رحمتی را باز كرد.

درادامه تلاش ملی پوشان برای تغییر این نتیجه ثمری نداشت و این دیدار در این نیمه با همین نتیجه به پایان رسید.

'كارلوس كی روش' درنیمه دوم تركیب تیم خود را تغییر داد و پژمان نوری را جایگزین رضا نوروزی كرد اما این مهاجم تیم اردن بودند كه برروی اشتباه مدافعان تیم ملی كشورمان درجاگیری،درموقعیت تك به تك قرار گرفت و با خطای رحمتی برروی این بازیكن، اردنی ها صاحب ضربه پنالتی شدند كه این ضربه را عبدالله صالح دیب دردقیقه 55 به گل تبدیل كرد.

درادامه بازیكنان تیم ملی ایران كه به هیچ وجه نمی خواستند بازنده این دیدار باشند حملات خود را برروی دروازه تیم اردن بیشتر كردند و دردقیقه 67 با ضربه سر علی كریمی به گل رسیدند.

درادامه حملات تیم ملی كشورمان برروی دروازه اردن بیشتر شد و درحالی كه می رفت این بازی با همان نتیجه 2 بر 1 به پایان برسد با گل دقیقه 1+90 محمد قاضی به تساوی كشیده شد تا 'كی روش همچنان در تیم ملی كشورمان بدون شكست باقی بماند.

محمد عبداله حسن از كشور امارات داور این بازی بود،احمد الشمسی و محمد احمد یوسف وی را در امرقضاوت این دیدار همراهی كردند.

علی كریمی،سید مهدی رحمتی و محمد قاضی ازتیم ملی كشورمان به همراه عامرشفیع بازیكن تیم اردن با دریافت كارت زرد داور این بازی جریمه شدند.

9144





:: برچسب‌ها: لا , سان فرانسیسکو ,
:: بازدید از این مطلب : 224
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 5 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: