منچسترسیتی به یک هشتم نهایی لیگ اروپا رسید
نوشته شده توسط : gogos
سرجیو آگوئرو

سرجیو آگوئرو در بازی مقابل پورتو بهترین بازیکن زمین بود

منچسترسیتی دیشب (چهارشنبه ۲۲ فوریه) با پیروزی ۴-۰ مقابل پورتو به مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا راه پیدا کرد. صدرنشین لیگ برتر انگلستان دیشب در حالی در ورزشگاه خانگی خود، اتحاد، مقابل پورتو قرار گرفت که در بازی رفت حریف را ۲-۱ شکست داده بود.

در این بازی منچستر سیتی بعد از تنها ۱۹ ثانیه با اولین ضربه ای که سرجیو آگوئرو مهاجم آرژانتینی این تیم به توپ زد دروازه پورتو را باز کرد. پورتو که فصل پیش با هدایت آندره ویلاش بواش، سرمربی این فصل چلسی، در لیگ اروپا قهرمان شده بود، بیشتر (۵۷%) توپ را در اختیار داشت، اما از ۱۳ شوتی که به دروازه حریف زد نتیجه ای نگرفت. در مقابل سیتی در ۱۵ دقیقه پایانی بر بازی مسلط شد و با گل های ادین ژکو (۷۶)، داوید سیلوا (۸۴) و داوید پیزارو (۸۶) به برد قاطع ۴-۰ دست پیدا کرد. با این نتیجه منچسترسیتی در مجموع دو بازی ۶-۱ برنده شد و به جمع ۱۶ تیم پایانی راه پیدا کرد.

۱۵ بازی دیگر دور برگشت مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا امشب برگزار می شود و در یکی از مهمترین آنها منچستر یونایتد و آژاکس آمستردام، در ورزشگاه اولد ترافورد منچستر مقابل هم قرار می گیرند. این دو تیم که از پرافتخارترین باشگاه های اروپا هستند، با وجود حضور مستمر در مسابقات اروپایی، تنها برای دومین بار در یک مسابقه رسمی اروپایی مقابل هم قرار گرفته اند. با توجه به برد ۲-۰ بازی رفت در خانه حریف، منچستر یونایتد قاعدتا نباید کار سختی برای صعود از این مرحله داشته باشد.

بسیاری از کارشناسان با توجه حضور دو تیم قدرتمند منچستری در لیگ اروپا، احتمال می دهند این جام امسال به منچستر بیاید. فرگوسن هم ابراز امیدواری کرده تیمش در صورت رسیدن به فینال لیگ اروپا، با منچسترسیتی روبرو شود.

در دیگر بازی های مهم امشب، والنسیا که بازی رفت را یک بر هیچ برده میزبان استوک سیتی است ، اتلتیکو مادرید در زمین خود با لاتزیو روبرو می شود در حالیکه بازی رفت را سه بر یک به نفع خود تمام کرده و پلزن جمهوری چک در زمین شالکه به میدان می رود. بازی رفت دو تیم یک بر یک مساوی شده بود.





:: برچسب‌ها: آیفون , قدیمی , فرانسه ,
:: بازدید از این مطلب : 230
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 5 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: