نوشته شده توسط : gogos

بنا بر گزارش ایرنا، راخوی در این مورد روز گذشته در گفت و گویی كه با 'جیركی كاتاینن' نخست وزیر فنلاند قبل از آغاز شورای اروپا داشت، به وی اعتراف كرده بود كه بدون شك، پاسخ سندیكاها و انجمن های كارگری نسبت به اصلاحات كاری، برگزاری اعتصاب عمومی‌ خواهد بود.

وی ادامه داد: من امكان برگزاری اعتصاب را در نظر دارم زیرا دولت سوسیالیست قبلی‌ نیز اصلاحاتی در نظام كاری انجام داد و هر چند كه این اصلاحات بی‌ فایده بودند اما سندیكاها بر علیه آن اعتصاب كردند.

وی افزود: من می‌ دانم كه بسیاری از كارهایی كه تصمیم انجام آن را دارم مورد پسند سندیكاها و شركت داران نیست اما وظیفه ما حكمرانی است و باید به وظیفه خود عمل كنیم .

راخوی ابراز امیدواری كرد كه طرفین این مساله، بر اساس مسوولیت پذیری عمل كرده و متوجه باشند كه اسپانیا در وضعیت دشوار و پیچیده ای قرار دارد و هدف دولت، خروج از بحران افزون بر رشد و ایجاد موقعیت كاری می‌ باشد.

نخست وزیر اسپانیا خاطرنشان كرد كه اصلاحات كاری در اسپانیا، در حال حاضر امری الزامی می‌ باشند زیرا همه كشورهای جهان و مخصوصا اسپانیایی ها خواهان آن هستند .

اروپام /1234** 1514



:: برچسب‌ها: سرگرمی , سیاه و سفید , قرمز ,
:: بازدید از این مطلب : 247
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش روز سه شنبه خبرنگار اجتماعی ایرنا، این جشنواره اخیرا به همت سازمان شهرداری ها و دهیاری های كشور در تالار وزارت كشور برگزار شده بود.

بر اساس این گزارش، در بخش آموزش استان های مركزی، كرمان، آذربایجان غربی، زنجان، آذربایجان شرقی و خراسان رضوی برگزیده شدند.

این گزارش می افزاید: دربخش تهیه و تدوین كتاب های آموزشی نیز استان های هرمزگان، مازندران، چهارمحال و بختیاری،كرمانشاه، مركزی و قم برگزیده شدند.

بنا بر این گزارش، استانداری های اصفهان، گیلان و تهران در برگزاری كارگاه های ملی برتر معرفی شدند.

بر اساس این گزارش، در این جشنواره شهرداران سقز، آمل، ساری، بندر عباس، كرج، مشهد و اصفهان در بخش آموزش برگزیده شدند.

بر اساس این گزارش، استانداری های فارس، آذربایجان شرقی، خوزستان و هرمزگان در بخش دفاتر امور روستایی در زمینه برگزاری كارگاه های ملی برتر شناخته شدند.

اجتمام **9022 ** 1569**



:: برچسب‌ها: گل , روش , روز تعطیل ,
:: بازدید از این مطلب : 244
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش ایرنا، 'ریاض محمد حداد' عصر سه شنبه در گفت و گو با رادیوی روسی 'اكومسكو' گفت: تاكنون در مورد ادعای برخی رسانه ها مبنی بر اینكه یك فروند كشتی حامل محموله سلاح اواسط ژانویه در بندر 'تارسوس' سوریه لنگر انداخته است، چیزی نشنیده ام.

وی افزود: در این خصوص اطلاعی ندارم، اما باید خاطرنشان كنم كه روسیه و سوریه از دیرباز موافقت نامه هایی در عرصه همكاری های فنی و نظامی داشته اند و این اتفاق تازه ای نیست.

سفیر سوریه در مسكو خاطرنشان كرد: روسیه به تمام موافقت نامه های بین المللی احترام می گذارد و مسكو با پایبندی به تعهدات خود در چارچوب این موافقت نامه ها، هرگز در صدد نقض آنها برنیامده است.

برخی از رسانه های غربی اخیرا مدعی شدند كه یك كشتی روسی با محموله مواد منفجره برای تحویل به وزارت دفاع سوریه از بندر سنت پترزبورگ روسیه عازم بندر تارسوس سوریه شده است.

اروپام/2242**518



:: برچسب‌ها: عروسی , تایوان ,
:: بازدید از این مطلب : 276
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، در بخش خبرگزاری ها احمد معینی جم در قالب عكس و محمد رضا منافی در قالب گزارش خبری به عنوان نفرات برتر انتخاب شدند.

بر اساس این گزارش، اختتامیه سومین جشنواره فصلی مطبوعات و خبرگزاری ها، بعد از ظهر امروز - سه شنبه - با حضور محمد جعفر محمد زاده معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی، پدرام پاك آیین مدیر كل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی معاونت مطبوعاتی در سرای روزنامه نگاران ایران برگزار شد.

اجتمام**9140*



:: برچسب‌ها: دوستان ,
:: بازدید از این مطلب : 496
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش ایرنا، ژنرال 'مارك پی هرتلینگ' كه از ماه مارس 2011 به عنوان فرمانده نظامیان آمریكایی در اروپا انتخاب شده، روز سه شنبه در یك نشست خبری در برلین با تشریح برنامه های دولتش برای كاهش نیروهای نظامی در اروپا، گفت: هرچند در واشنگتن این دیدگاه وجود دارد كه هنوز در شرایط دوران جنگ سرد هستیم و به استقرار نیروهای زمینی ارتش در اروپا نیاز داریم اما كاهش تدریجی این نیروها در دستور كار دولت قرار دارد.

از سال 2003 تاكنون كه 70 هزار سرباز نظامی آمریكایی در اروپا مستقر شدند، امروز این رقم به 40 هزار و 500 نفر كاهش یافته است كه این نیروها عمدتا در چهار ایالت آلمان مستقر هستند و ایتالیا، بلژیك، لوكزامبورك و هلند از دیگر كشورهایی است كه تعدادی از نیروهای آمریكایی را در خود جای داده است.

این فرمانده ارشد نظامی آمریكا در ادامه به نقل از وزیر دفاع كشورش گفت طی سالهای آینده در مجموع دو گردان از نیروهای آمریكایی در اروپا از این قاره خارج می شوند كه با احتساب تعداد 3700 تا 4000 سرباز برای هر گردان سربازان آمریكایی، حدود 8 هزار سرباز از جمع نیروهای نظامی آمریكا در اروپا كاسته خواهد شد.

وی در عین حال اهمیت هم پیمانی نظامی آمریكا با اروپا را مورد تاكید قرار داد و افزود: 51 كشور تحت فرماندهی نظامی آمریكا است و از این میان حدود 32 كشور حالت شریك نظامی برای آمریكا را دارد.

از میان گردان های نظامی آمریكا مستقر در اروپا، چتربازان این كشور در ایتالیا استقرار یافته اند كه برای جابجایی نیروها درصورت نیاز مورد استفاده قرار می گیرند، گردان های پشتیبانی آمریكا نیز در جنوب آلمان و ایالت بایرن هستند كه این نیروها نقش عمده ای در عملیات نظامی آمریكا در عراق ایفا كردند.

این فرمانده ارشد نظامی با بیان اینكه در هیچ كشور اروپایی طی سالهای گذشته شاهد افزایش نیروهای نظامی آمریكایی نبودیم، گفت: ارتش آمریكا قادر نیست در یك زمان در دو جنگ حضور موثر داشته باشد.

وی همچنین اهمیت منطقه خاورمیانه را برای آمریكا و همچنین اروپا مورد اشاره قرار داد و گفت: تحولات اخیر در برخی كشورهای این منطقه به نوعی می تواند یك تهدید جدی برای منافع آمریكا باشد و این سوال به صورت جدی مطرح است كه بعد از این قیام ها چه اتفاقی در این كشورها خواهدافتاد.

وی از افزایش آمار مهاجرت و همچنین تشدید بحران های اجتماعی همچون قاچاق مواد مخدر و همچنین قاچاق انسان به اروپا و غرب به عنوان عواقب زیانباری نام برد كه به عقیده وی در این كشورها در حال افزایش است.

اروپام ** 2051 ** 1701 ** 1574



:: برچسب‌ها: د , باغ وحش ,
:: بازدید از این مطلب : 382
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش خبرنگار حوزه دفاعی ایرنا، ابراهیم حسن بیگی روز سه شنبه در نشستی خبری با اشاره به برگزاری همایش جهاد اقتصادی با تاكید بر بهره وری ملی در هفدهم اسفند سال جاری ، افزود: امروزه هیچ پیشرفت، توسعه ملی و یا حركت اساسی همانند جهاد اقتصادی بی نیاز از شاسایی ظرفیتهای ملی و استفاده بهینه از منابع ملی یا بهره وری ملی نیست.

رییس همایش جهاد اقتصادی با بیان این كه آسیب شناسی اقتصاد ایران در مطالعات مختلف نشان می دهد كه چهار دسته اقدام اساسی برای حل مشكل بهره وری ملی و ارتقای آن در ایران ضروری است گفت: كارآمد سازی بخش عمومی ،اصلاحات نهادی و ساختاری ، توانمندسازی بخش خصوصی و اصلاحات فرهنگی و اجتماعی اقدامات ضروری مورد نیاز در این بخش است.

وی در ادامه این نشست درباره اهداف این همایش گفت: تبیین مفهومی و ترسیم نقشه عملی جهاد اقتصادی و تبیین الزامات و راهكارهای تحقق آن، تبیین موانع اساسی مرتبط با عملكرد كلی اقتصادی ملی در تبدیل منابع به ثروت و رفاه عمومی و ایجاد زمینه علمی برطرف كردن موانع جهاد اقتصادی در جهت اهداف سند چشم انداز بیست ساله جمهوری اسلامی ایران از جمله اهداف برگزاری این همایش است.

حسن بیگی یاد آور شد: ' تبیین رویكرد جهاد اقتصادی در گفتمان مقام معظم رهبری'، ' الزامات بهبود محیط اقتصاد ملی در جهت ارتقای بهره وری ملی با رویكرد جهاد اقتصادی'، ' بهبود عملكرد بخش عمومی در جهت ارتقا بهره وری ملی با رویكرد جهاد اقتصادی' و 'اصلاحات نهادی در جهت ارتقا بهره وری ملی با رویكرد جهاد اقتصادی ' از جمله محورهای اصلی در این همایش است.

'فرهنگ سازی جهادی در جهت ارتقای بهره وری ملی'، ' تقویت و كگسترش عدالت اجتماعی با رویكرد جهاد اقتصادی'، ' ارتقای بهره وری منابع و عوامل تولید با رویكرد جهاد اقتصادی ' و ' ارتقا بهره وری در بخشهای اقتصادی با رویكرد جهاد اقتصادی از دیگر محورهای مورد بررسی در همایش جهاد اقتصادی با تاكید بر بهره وری ملی است.

سیام**1478 1418



:: برچسب‌ها: انگور چینی ,
:: بازدید از این مطلب : 204
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gogos

حال پس از گذشت 2 سال از این وعده مدیركل، از معاون وی آقای 'هرمان ناكارتس' كه ریاست هیات عالیرتبه آژانس را در سفر به ایران برعهده دارد، می پرسیم كه آیا واقعا این دیپلمات 65ساله ژاپنی عملكری بی طرفانه دارد.

نگاهی به عملكرد آژانس در قبال موضوع هسته ای ایران و به موازات آن سكوت این نهاد بین المللی در برابر عملكرد برخی دولت های غربی و رژیم اشغالگر، پاسخ این سوال را روشن می كند.

نیاز به یادآوری نیست كه هر گاه دبیرخانه آژانس خواسته مساله ایران را بر مبنای یافته‌های بازرسی ها خاتمه یافته تلقی كند، ادعایی جدید با انگیزه‌های ابعاد نظامی مطرح شده است.

این در حالی است كه اگر به گزارش‌های آژانس در خصوص ادعاهای مربوط به سایت های نظامی پارچین، لویزان ودیگر موارد مراجعه شود، معلوم خواهد شد كه گزارش های قبلی مدیركل بیانگر این است كه 'آژانس هیچ مدركی دال بر وجود مواد و یا فعالیت های هسته‌ای در آنها نیافته است'.

حال سوال این است كه چرا دبیرخانه این نهاد بین المللی همچنان به اطلاعات غیرقابل تایید دریافت شده از برخی دولت های غربی از جمله آمریكا تكیه می كند؟

به گفته كارشناسان، آژانس در قبال ایران بر خلاف اساسنامه وارد فعالیت‌های اطلاعاتی(جاسوسی) مذمومی شده كه قطعاً فراتر از صلاحیت‌های فنی آن بوده و این قضیه ماه ها و یا در مواردی سال ها ادامه داشته تا اینكه ثابت شده ادعاها، ساختگی و جعلی بوده است.

این در حالی است كه آژانس تا كنون 'در خصوص تجهیز كشورهای بدون سلاح هسته‌ای در اروپا با تسلیحات هسته‌ای و تحویل سیستم های مرتبط به زرادخانه‌های هسته‌ای ایالات متحده آمریكا ' كه در نقض صریح تعهدات عدم اشاعه می‌باشد، اقدامی انجام نداده و گزارشی در مورد 'محل دقیق میزان مواد هسته‌ای قابل استفاده برای تولید سلاح در این كشورهای بدون تسلیحات هسته‌ای' ارایه نكرده است.

آژانس همچنین گزارشی در خصوص ویژگی های فنی و مكانی سلاح های هسته‌ای در اروپا، به ویژه در قلمرو سرزمینی كشورهای بدون سلاح هسته‌ای در اروپا كه در حال حاضر نیز از لحاظ بین‌المللی متعهد به عدم انجام چنین فعالیت هایی هستند، ارایه نداده است.

این نهاد بین المللی همچنین نسبت به عدم ایفای تعهد ایالات متحده آمریكا و كشورهای اروپایی میزبان تسلیحات هسته‌ای در مورد مندرجات معاهده منع گسترش كه بی‌شك تهدیدی جدی برای صلح و امنیت جهانی است، سكوت اختیار كرده است.

آقای ناكارتس حتما این گزارش را خوانده است كه شهردار توكیو چندی پیش اظهار داشته ژاپن باید سلاح هسته ای داشته باشد. به عقیده صاحبنظران با توجه به اینكه ژاپن هزاران كیلوگرم پلوتونیوم و اورانیوم با غنای بالا در اختیار دارد، این موضوع بطور جدی نگران كننده است. آیا آژانس در دوره مدیركل جدید گزارشی در این خصوص ارایه داده است؟

اضافه بر این، گویی آژانس گزارش مدیر كل قبلی در خصوص برنامه مخفیانه هسته ای كره جنوبی در زمینه غنی سازی اورانیوم ،حتی تا بیش از 70 درصد و بازفرآوری پلوتونیوم كه صرفاً كاربرد سلاح اتمی دارد را فراموش كرده است.

هرچند دولت كره جنوبی اعلام كرد كه این كار توسط تعدادی از دانشمندان و بدون اطلاع مقامات دولتی انجام شده، سوال این است كه آیا این اقدام در كشوری مثل كره جنوبی كه دارای نیروگاه های هسته ای و مقادیر زیادی اورانیوم غنی شده و پلوتونیوم می باشد، بدون اجازه دولت، توسط عده ای نگران كننده نیست؟

اگر مدیركل بی طرف است چرا از فعالیت­های پنهانی احتمالی برخی كشورهای غربی یا استقرار چند صد كلاهك هسته­ای در خاك اروپا و برخی كشورهای اشغال شده -كه سلامت مردم این جوامع را به شدت تهدید می‌كند- سخن نمی گوید یا گزارشی به نهادهای بین­المللی مانند سازمان ملل متحد ارسال نمی­كند؟

چرا آژانس در خصوص مواد هسته­ای مفقود شده در آمریكا، سكوت كرده و به تدریج آن را به فراموشی سپرده‌است؟ این مواد در زمان حاضر، در دست چه كسانی است؟

چرا آژانس در قبال این گزارش كه 'آمریكا 700 میلیارد دلار برای صنعت تسلیحات هسته ای در دهه آینده هزینه می كند' سكوت كرده است.

مورد اخیر، سكوت آژانس در قبال آزمایش موشك بالستیك جدید با قابلیت حمل كلاهك هسته ای توسط رژیم صهیونیستی بود.

چند ماه پیش در حالی كه آمانو در مجمع عمومی سازمان ملل از آنچه همكاری نكردن ایران با آژانس می دانست، گلایه می كرد، رژیم صهیونیستی موشك بالستیك جدیدی با قابلیت حمل كلاهك هسته ای را از «سیستم پرتاب موشكی پایگاه پالماخین» آزمایش كرد.

آقای مدیركل كه حدود 10 سال پیش در مقام نماینده ژاپن در هیات سازمان ملل متحد در زمینه مسائل موشكی معرفی شد، احتمالا معنای این آزمایش موشكی با قابلیت حمل كلاهك هسته ای را می داند.

حال سووال از آقای ناكارتس این است كه برخوردهای گزینشی آژانس بین­المللی انرژی اتمی به ویژه با كشورهای درحال توسعه در منحرف نشان دادن فعالیت­های آنها تا چه زمانی ادامه خواهد یافت؟

اروپام 1344**1415



:: برچسب‌ها: هنر , تصویر ,
:: بازدید از این مطلب : 241
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gogos

'زهرا حلاجی' روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این بیماران، نواحی انتهایی اندام ها كمترین پاسخ درمانی را به روش فوتوتراپی داشته اند.

وی خاطرنشان كرد همچنین این تحقیق نشان می دهد هر چه بیماران برای انجام درمان ها زودتر مراجعه كنند، پاسخ آنان به درمان نیز بهتر است.

این متخصص پوست یادآور شد استفاده از روش اشعه درمانی به عنوان نخستین شیوه درمانی در فوتوتراپی به كار گرفته می شود كه در آن برای از بین بردن لك های بی رنگ پوست از اشعه استفاده می شود.

حلاجی افزود: اكنون در كشورهای اروپایی روی شیوه درمانی جدیدی كار می كنند كه در این شیوه برای مبتلایان ویتیلیگو، دو ماه از روش های فوتوتراپی استفاده و یك ماه استراحت می كنند كه گفته می شود این روش درمانی در بهبود بیماری، موثرتر عمل می كند.

اجتمام**9185**1572



:: برچسب‌ها: گل , سیاه و سفید ,
:: بازدید از این مطلب : 232
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gogos

* گروه اقتصادی

- مراسم ویژه ورود امام راحل به مهرآباد با حضور وزیر راه و شهرسازی

- نشست خبری مدیر عامل بانك صنعت و معدن

- بررسی مشكلات و چالش های شركت های خدمات انرژی

* گروه اجتماعی

- همایش بین المللی بانوان برگزیده ادیان آسمانی

- یادواره شهدای دفاع مقدس وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی

* گروه سیاسی

- مراسم بازسازی صحنه ورود امام راحل به ایران

- كنگره خاطره نویسی دفاع مقدس

- تقدیم بودجه 91 به مجلس شورای اسلامی توسط رییس جمهوری

* گروه فرهنگی

- افتتاح جشنواره فیلم فجر

- دیدار خبرنگاران اعزامی از مصر با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

* گروه علمی

- نقش دانشگاهها در تربیت نیروی متخصص

- سمینار سالانه مركز تحقیقات چشم

اقتصام/1594



:: برچسب‌ها: سیاه و سفید ,
:: بازدید از این مطلب : 266
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، 'محموداحمدی‌نژاد' عصر روز سه شنبه در دیدار سفیر جدید اسپانیا در تهران با بیان اینكه هیچ نقطه منفی و تاریكی در روابط دو كشور وجود ندارد، اظهار امیدواری كرد كه با توجه به اراده موجود در دو طرف، روابط ایران و اسپانیا هر چه بیشتر گسترش یابد.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران از گسترش روابط با همه كشورها استقبال می‌كند.

رییس ‌جمهور با بیان اینكه تنش‌زایی كمكی به حل مشكلات موجود در جهان نخواهد كرد، اظهار داشت: امروز در اروپا و امریكا وجود مشكلات اقتصادی، فشارهای سنگینی بر مردم وارد كرده است.

وی افزود: البته دولت امریكا همواره عادت دارد كه مشكلات خود را با ایجاد تنش، جنگ و درگیری برطرف كند اما امروز دیگر این روش‌ها هم كارآیی خود را از دست داده است.

احمدی‌نژاد تصریح كرد: امروز جهان بیش از تنش و درگیری نیازمند همدلی و تفاهم است و همه باید از حقوق برابر برخوردار باشند.

رییس ‌جمهور با بیان اینكه ملت ایران برای همه ملت‌ها، رفاه، امنیت و سلامت آرزو می‌كند، خاطرنشان كرد: مواضع سیاستمداران برخی كشورها نگاه ملت ایران را به ملت آن كشور تغییر نمی‌دهد.

سفیر جدید اسپانیا در تهران نیز پس از تقدیم استوارنامه خود، ایران را دارای فرهنگ و تمدنی كهن و برجسته توصیف كرد و گفت: ایران و اسپانیا در طول سالیان متمادی از روابط بسیار مثبت و سازنده‌‌ای برخوردار بوده‌اند و سطح مبادلات دو كشور در سال‌های اخیر گسترش یافته است

وی تاكید كرد: در صدد هستیم این روابط را هر چه بیشتر ارتقا دهیم.

سفیر جدید اسپانیا با بیان اینكه همه باید از حقوق مساوی و یكسان برخوردار باشند، با اظهار تأسف از ترور دانشمندان هسته‌ای كشورمان افزود: از ترور آقای احمدی‌روشن واقعاً متأسف شدیم و اسپانیا معنای ترور را به خوبی درك می‌كند چرا كه سال‌های متمادی به آن دچار بوده است.

سیام **1708 1568



:: برچسب‌ها: سیاه ,
:: بازدید از این مطلب : 204
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 بهمن 1390 | نظرات ()