گولیت و دسایی حذف تری را به سود هلند و فرانسه می دانند
نوشته شده توسط : gogos

گولیت گفت:هفته گذشته یك نفر از من پرسید ممكن است اتحادیه فوتبال انگلیس جان تری را معلق كند. من به او گفتم: من هلندی هستم . امیدوارم این كار را بكنند چون ما می خواهیم قهرمان اروپا شویم.

زمانی كه تری یك بازیكن جوان در چلسی بود ؛ گولیت هدایت آن تیم را به عهده داشت.

وی گفت: من جان را بسیار خوب می شناسم. فكر می كنم مردی بسیار خوب است. امیدوارم همه چیز به خوبی برای او حل و فصل شود.

اسطوره فوتبال هلند گفت: من یك هلندی هستم. قدرت استدلال در میان ما هلندی ها قوی است. به نظرم، ما بیشتر و بهتر از دیگران درباره مسائل فكر می كنیم. اگر به یك هلندی بگویید ' برو كنار' از شما خواهد پرسید' چرا؟'. آنگاه اگر مشكلی باشد و شما نتوانید درباره آن صحبت كنید برای شما به منزله سرطان و یك دردسر بزرگ خواهد بود.

گولیت معتقد است مخالفت ' فابیو كاپلو' با تصمیم اتحادیه فوتبال انگلیس درباره 'جان تری' تهدیدی برای سرمربیگری او در تیم ملی آن كشور محسوب نمی شود.

سرمربی اسبق چلسی فاش كرد كه روز شنبه گفت و گویی با كاپلو داشته و هیچ نگرانی در سرمربی ایتالیایی تیم ملی انگلیس نسبت به آینده حرفه خود مشاهده نكرده است.

تردید ها نسبت به آینده حضور كاپلو در تیم ملی انگلیس هنگامی قوت گرفت كه او گفت به طور كامل با تصمیم اتحادیه فوتبال انگلیس و گرفتن بازوبند كاپیتانی از جان تری مخالف است.

گولیت كه در زمان بازی در آ ث میلان با كاپلو دوست بود در پاسخ به این سوال كه آیا ممكن است كاپلو از تیم ملی انگلیس كنار بكشد ، گفت: هرگز، هرگز. او می خواهد كار خود در جام ملت های اروپا انجام دهد.

وی افزود: من او را دیروز دیدم و اصلا احساس نكردم كه بابت موضوعی نگران باشد. كاپلو مردی است كه دوست ندارد دیگران به او بگویند چه كار بكند و چه كار نكند.

سرمربی اسبق چلسی گفت: او فقط می خواهد قوی ترین تیم را داشته باشد و فكر می كنم برای بیان آن انتقادها دلایلی دارد. اتحادیه فوتبال انگلیس باید با كاپلو مذاكره كند.

تری هفته گذشته با تصمیم اتحادیه فوتبال انگلیس از كاپیتانی تیم ملی خلع شد و دلیل آن هم اتهام توهین نژادپرستانه به ' آنتون فردیناند' مدافع كویینز پارك رنجرز بود.

'مارسل دسایی' ملی پوش سابق فرانسه هم معتقد است محكوم كردم جان تری بیش از هرچیز به سود فرانسه رقیب انگلیس در رقابت های یورو 2012 خواهد بود.

وی گفت: من فرانسوی هستم و اگر شما در تیم ملی خودو با رسانه ها مشكل داشته باشید سعی خواهیم كرد از آن حداكثر استفاده را به نفع خود بكنیم.

دسایی گرفتن بازوبند كاپیتانی از تری را ' واكنشی بیش از حد' توصیف كرد و گفت: به نظر باید كاپلو پشت بازیكن خود بایستد چون تری ذاتا یك رهبر است.

دسایی در عین حال از برخوردی كه با فردیناند و اورا شده و اتهام های نژادپرستانه به آنها انتقاد كرد و گفت:وقتی دیدم هواداران چلسی آن طور با فردیناند رفتار می كنند؛ نتوانستم دلیل كارشان را بفهمم. در مورد اورا هم همین طور .

1553





:: برچسب‌ها: عروسی , پرندگان ,
:: بازدید از این مطلب : 216
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: